Informatie

Wij werken volgens de corona richtlijnen en zijn dus corona proef. Dus mondkapje op tot in leslokaal. Bij elke les  invullen  van formulier en houden aan 1,5 eter afstand. Ook de cursisten zitten op 1,5 meter afstand en na elke les worden de  toetsenborden en beeldscherm ontsmet. Ook bij het koffiedrinken houden we 1,5 meter afstand. Bij het verlaten van het leslokaal dragen w weer een mondkapje.

De man die u alles kan vertellen over ons Leercentrum en de aangeboden computercursussen is John Noorlander. Hij kan u inschrijven voor een computercursus of workshop en in overleg bepalen welke computercursus u nog cursisten kan gebruiken.

De Stichting Leercentrum Capelle is onderdeel van het Seniorweb. Om aan onze cursussen deel te nemen hoeft u geen lid te zijn van het Seniorweb. Iedereen is welkom.

Om u in te schrijven voor een computercursus of workshop kijkt u eerst even op ons cursusprogramma en stuur een mail of bel :

Mail naar :j.noorlander@casema.nl                       Telefoon: 010 888 77 65